niedziela, 21 kwietnia 2013

Clipper - zielona herbata organiczna

Nie wiem jak dla was, ale dla mnie dzień bez herbaty to męczarnia. Wypijam kilka kubków dziennie, właściwie zaparzam ją od razu na dzbanki, bo jeden kubek do śniadania, czy kolacji, to dla mnie zdecydowanie za mało. Piję herbatę zieloną i czerwoną, jednak nigdy nie byłam przywiązana do konkretnej marki. Wszystko zmieniło się, gdy skuszona designem opakowania sięgnęłam po herbatę firmy Clipper. 

Organiczna zielona herbata to napar o wyjątkowych właściwościach dla naszego zdrowia i urody. Ceniona od wieków jest jednym z najbardziej popularnych napojów świata. Posiada charakterystyczny smak stanowiący jakość samą w sobie, jednak doskonale daje się połączyc z innymi smakami zarówno jako podstawa napojów, czy przyprawa w kuchni.

Do wyboru mamy ok. 20 rodzajów herbaty, takich jak m.in. z dodatkiem żeń-szenia, z echinaceą, z miłorzębem, aloesem, czy z miodem manuka. Ale Clipper to nie tylko niepowtarzalny smak (brzmi to przesadnie, ale jeszcze nigdy herbata nie zrobiła na mnie takiego wrażenia), czy przepiękny design opakowania, ale także działanie w dobrej sprawie. Kupując produkty tej marki wspieramy idee Fair Trade, oraz przedsiębiorców oferujących produkty najwyższej jakości z biednych rejonów świata.

Ceny wahają się od 9zł do 25zł, w zależności od tego, na jaki smak się zdecydujemy. Bogaty wybór można znaleźć w sklepach Alma.

(Nie, to nie jest reklama, mój blog jest zbyt malutki i świeżutki, by ktokolwiek coś ode mnie chciał:)



12 komentarzy:

  1. Znam te herbaty i lubię, mało tego są to jedyne zielona herbaty ekspresowe na naszym rynku, które wg mnie nadają się do picia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem wielbicielką tej herbaty, szczególnie zieloną bardzo lubię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nie kupuje innej zielonej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze bardzo polecacie zielona herbate :) dostane ja w zwyklym sklepie (nie kojarze tej firmy) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam ją tylko w Almie, ale myślę, że bez problemu będzie ja można zamówić przez internet, polecam!

      Usuń
  5. Też zakupilam sobie tą herbatkę. Jak dla mnie jest najlepsza z wszystkich tych które próbowałam. Doceniam ją za czystość( nie ma żadnych pyłków ani gałązek) smak i cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam tu pierwszy raz o tych herbatkach i postanowiłam je wypróbować. Tylko że nie umiałam ich znaleźć ;) w żadnym sklepie na nie, nie trafiłam ale za to znalazłam sklep internetowy na którym jest ich maaaasa:) - sklep.gillianmckeith.pl
    Kupiłam od razu też Clipper Detox i sie w nim zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny można je dostać w Piotrze i Pawle za 13zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zupełnie tak samo jak ty i jeśli chociaż w ciągu dnia nie wypiję jednej zielonej herbaty https://big-active.pl/produkty/herbata-zielona-earl-grey-z-bergamotka-20tb/ to już wiem że nie będzie to udany dzień. Oczywiście najlepiej mi się ją pija w luźnej atmosferze a nie w pośpiechu, gdzie mogę delektować się wspaniałym smakiem. Aż chyba za chwilę sobie zaparzę kolejną filiżankę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielona herbata jest jednym z moich ulubionych rodzajów tego napoju. Całkowicie zastąpiła ona u mnie kawę, z której zrezygnowałam już dawno temu. Napój przygotowuję najczęściej w dzbanku z zaparzaczem do herbaty - https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/kawa-i-herbata/dzbanki-i-imbryki i parzę ją przeważnie do kilkunastu minut. Dzięki temu herbata ma odpowiedni smak oraz aromat.

    OdpowiedzUsuń