środa, 3 kwietnia 2013

Czas Start!

Pomysł założenia bloga kulinarnego wziął się zarówno z chęci zgromadzenia w jednym miejscu moich ulubionych przepisów, jak i podzielenia się nimi z innymi osobami. Jestem otwarta na wszelkie sugestie i krytykę. Marzą mi się porady innych użytkowników na temat zamieszczanych przeze mnie przepisów. 

Jako, że bardziej spełniam się w pieczeniu, niż w gotowaniu, będę udostępniać więcej słodkości w porównaniu z propozycjami obiadowymi. Jednocześnie postaram się pisać o jedzeniu na mieście, polecając miejsca godne uwagi (bądź też ostrzegać przed tymi, od których należy się trzymać z daleka). A wszystko to w towarzystwie fotografii dokumentujących moje przygody z jedzeniem. Zapraszam!




4 komentarze:

  1. Na pewno będę zaglądać. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pierwszy wpis najpewniej w ten weekend, facebook będzie informował na bieżąco :)

      Usuń
  2. Babeczka cudna, prosimy o przepis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczka ze zdjęcia zakupiona w krakowskim Cupcake Corner Bakery, ale na szczęście sama opanowałam ich pieczenie do perfekcji, tak więc będzie dużo przepisów na najróżniejsze smaki :)

      Usuń